Mine sider.

05.03.2011

Tapas





I dag har jeg stått og kokkelert og sett på ski vm om hverandre, funka i grunn bra det:)


Er mye jobb med Tapas, spesielt når alt skal lages fra bunnen, pleier måtte
ha 2 dager på å lage til jeg, da slipper jeg stresse så veldig, selv om tiden går rimelig fort når man står og lager alt dette.
Ønsker meg større kjøkken en gang i fremtiden!!

Tapasen bestod av:

* Focaccia brød / Oppskrift HER
* Salat med tomater, agurk, eple, fetaost, sukkererter.
* Marinert kylling filet på spyd / Oppskrift HER
* "Hotte" kyllingvinger / *Uten toppingen HER
* Chili kjøttboller / *Samme oppskrift som til pizza HER
* Blomkål pureè / Oppskrift HER
* Sjampinjong med blåmuggost, smør og ost på toppen / Oppskrift HER
* Gratinerete paprika med taco kjøtt og ost på toppen / Oppskrift HER
* Gratinerete tomater med 0st og krydder / Oppskrift HER
* Rømme dressing / *Samme som til Pizza HER
* Aioli / Oppskrift HER


Dessert:

* Brownies / Oppskrift HER
* Hjemmelaget is / Oppskrift HER
* Jordbær
* Ostekake / Oppskrift HER





Mørk sjokolade 70% kakao og den er knall god.


Jeg føler jeg røyk på en smell der gitt ;)




Kyllingvinger før steking.
Kyllingvinger og kjøttboller
Kyllingvinger med chilli.
Kylling spyd og kylling vinger
Fylt paprika med taco kjøtt - før steking
Fylt paprika med taco kjøtt - ferdig stekt.
Sjampinjong med smør og blåmuggost, toppet med reven ost.

Salat
Blomkål pureè
Chili blanding.

Mat orgie :)

Jordbær
Hjemmelaget is
Oste kake
Brownies


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)