Mine sider.

06.04.2014

Baby prosjekt og garnpakker 2014


Endelig i mål med barneprosjektet 2014. Det er nå lagt ut i form av oppskrifter, garnpakker og produkter du kan kjøpe ferdig fra oss i Dottie dee.I forbindelse med den nye nettbutikken som blir lansert i påsken, kommer det enda et par godbiter på baby fronten, både små plagg, noe til barnerommet + litt kosedyr. Så hekler og strikker du, er dette siden for deg.
Vi forhandler Viking garn og sorta fåret. Kvalitetsgarn som er godt å jobbe med, herlige farger og god kvalitet.




Vi har bla dette herlige vognteppet som er strikket i eco alpaca, et mykt og varmt garn i deilige farger.
Ønsker du å strikke dette får du kjøpt garnpakken HER



Vi har også dette herlige ugleteppe i bomull. Her finner du fine, freshe vår og sommer farger. Enkel hekling basert på oldemorruter, garnpakke finner du HER



Vi må også få presentere Helmer og Hermine, to sjiraffer som sjarmerer de fleste i senk. Familien øker stadig så det er bare og følge med og se hvem som kommer til. Garnpakken finner du HER

Dette var 3 smakebiter av mange vi har lagt ut på siden vår. Meld deg på nyhetsbrevet HER så får du tilbud og nyheter før alle andre. Følg oss gjerne på facebok HER
Der legger vi ut bilder, info og inspirasjon til dere.

Alle design i barneprosjektet er designet av meg, for Dottie Dee 
Jeg henter inspirasjon fra flere kilder - spesielt fra utlandet.
Pintrest, etsy og facebook - er mange av stedene jeg "ser" ting som jeg ønsker og jobbe videre med. Får å være kreativ er man også avhengi av å se ANDRE kreative sjeler. Jeg velger å lage min design med min egen vri og holder meg ofte til de duse og sarte tonene. Det fine er at folk selv kan velge farge og bygge videre fra det jeg har laget - sine egne varianter og personlige "vri".
Det er utrolig morro og se hvordan vi menensker tenker og kreèrer forskjellig fra nesten samme utgangspunkt. Så kan jeg være med å gi inspirasjon til noe - blir jeg glad.

*******************************************************************************

I dag har jeg blitt tante til en liten gutt som skal hete MALTHE.



I den anledning har jeg snekret sammen en liten gave - baby boots og vognpynt.
-i selvlagde esker blir det jo en gave jeg har laget fra bunnen av, ja utenom perler og knapper selvfølgelig - men det tells jo ikke.
Alle oppskrifter finner du i NETTBUTIKEN
Resten bruker du fantasien på - jeg vet DU kan.




Ønsker alle en god søndag kveld :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)