Mine sider.

10.04.2014

Strikket body i riller og heklet babyboots.


Etter litt bloggtørke så får jeg vel stramme meg opp med et innlegg igjen.
Tenkte å vise frem en av bestillingene mine, strikket body i riller med heklet babyboots+++++ ymse. Jeg har lett og lett etter en slik oppskrift i garntykkelsen duo og Lerke. Heftet jeg har sett andre har laget tilsvarende i er over 10 år gammelt og den lokale garnbutikken hadde den ikke.
Jeg har fra før laget en oppskrift der jeg har brukt garnet Safran, men dette er mye tynnere.
Så denne gang laget jeg oppskrift som passer pinne 4, denne kan du kjøpe HER

Bootsene er heklet i samme garn og du får oppskrift på disse sammen med bodyen. alt er strikket og heklet på pinne/krok 4.



Jeg fikk også gjort ferdig en annen bestilling, nemlig stjerner og sauer til en uro.





Bare elsker disse sauene og stjernene. Tenkte lage en vognrangle med bare stjerner, ja en gang i fremtiden ;)
Oppskrift på sauer finner du HER
Jeg har måttet erstattet garnet, Canto, da det har gått ut av produksjon.
I stedet bruker jeg Boucle - sauen får et litt annet utseènde, men syns det ble vel så fint.




Min helt ferske nevø, Malthe, fikk baby boots og vognpynt med sau med navnlenke.

Her ser dere alle tantebarna min, vakre alle som en....



Vel det var alt for i dag... her må det hekles litt så jeg blir ferdig innen fristen, PHU!!

Ha en god kvel alle sammen.

1 kommentar:

  1. Always like falling back on conservatism to make product replica watches as it would be fun to see more people out there with purple and green watch dials. With that said, I know white or rolex replica uk dial choices tend to be a bit more widely appealing and for that reason I think replica watches was a good idea for Rolex to introduce. Hublot wrist watches tend to be acclaimed for his or her various styles which arranged all of them very far through abounding additional types of wrist watches. Every rolex replica sale is done having a turning deejay agreement that is dependable as well as creative. It offers the actual individual by having an recommend method to admeasurements period. Every Hublot view rolex replica uk reality may be created using the greatest from the recycleables, which may be commissioned within home from the aboriginal supplies.

    SvarSlett

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)