Mine sider.

11.04.2013

Bilder hos Fru Pigalopp

Hei sveis.

I går var jeg hos Fru Pigalopp og tok bilder som hun skal bruke på siden sin.
Fru Pigalopp heter egentlig Bente og har trenet og jobbet på Spenst der jeg også gjorde akkurat det samme - ehhhhhh ja det er en liten stund siden da....for min del.

Hun har startet opp et verksted hvor hun pusser opp gamle møbler, trekker om stoler osv. Her kan du enten kjøpe ferdig "laget" eller komme med dine egne ting som hun ordner for deg.
Kjempeflink snuppe som er verdt et besøk.
Hun maler også malerier eller rett på veggen hjemme hos deg - ja hvor det nå en måtte være.
Jeg var nå nede hos henne knipset litt bilder, under kan dere se resultatet.









Klikk dere inn på Fru Pigalopp og les litt mere om malingen hun bruker og hva hun driver med.

Heia Bente :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)