Mine sider.

10.03.2013

Seneste prosjektene mine.

Siden jeg er så treg på å blogge om dagen, ja da kommer alt i en smæle.
Jeg driver jo på med litt ymse, men kjenner jeg er litt lei av håndarbeide for tiden - selv om jeg alltid har noe gjøre. Tror bare jeg har litt tørke....

Her kommer de seneste prosjektene mine... så hold deg fast ;)



Her driver jeg med et par strømper til min tidligere klasse"venninne" gudny. Så leser du dette Gudny, fortvil ikke - jeg er i gang.
Strømpene finnes på Drops sine sider, jeg har brukt garnet Alaska og alpaca som tråd 2.
Ikke så vanskelig mønster når du kommer inn i det, men greit med postit lapper og ikke no besøk når man driver med disse.

Her har jeg laget to cupcakes - egentlig tre, men siste var ikke ferdig da bildet ble tatt.
Har en del bomullsgarn som må brukes på noe - så da blir det slikt "småtteri."

Blei to stk monster også, kommer flere i den gjengen etterhvert.


Så er det disse lappene da. Jeg hekler jo alltid på noen lapper.
Synes disse var veldig fine, får se hva det ender opp som, vognteppe eller teppe til meg selv...

Disse laget jeg her om kvelden, skal ha det ute på bordet mitt når våren setter inn for fullt.

Samme lappene som i det rosa og hvite teppe ovenfor. Disse ble større, så blei liksom ikke noe stas ha de sammen med de rosa. Da blei det en liten pompadur...fin til å ha solkremen i når jeg skal på ferie.


                                                      Så over til litt huslige ting og tang.


Jeg hadde Perfect Home party her for et par uker siden - og måtte jo shoppe litt stasj.
Det blei 2 stk av den lyse dingsen som henger i vinduet og 1 stk engel. Det er egentlig 2 stk engler i en pakke, men mamma og jeg tok en hver :)

Mitt lille alter, her kan jeg be om tilgivelse for alle rampestrekene jeg driver med i ny og ne.

Her er et bilde etter mørkets frembrudd, happylightsen min lyser såååååå fint .
Kjøpte også 2 stk av disse glass sylindrene. Den ene fikk frukt i seg og står på kjøkken benken, mensden andre står på tv bordet med et kubbelys. Veldig fine og slettes ikke dyre.

Brødboksen min kjøpte jeg på SIA på Nordbysenteret, greit ha noe putte ting oppi, så det slipper stå fremme ta plass.
Regner ikke med den blir brukt til brød akkurat... hehe.
Glassene oppå har jeg kjøpt på Dorothea for en stund siden, var 70% på de - og da handler jeg...huttetu!!

Her er den fine "vin"mugga jeg hadde gått sett på en stund...men aldri fikk kjøpt.... Så var jeg så heldig få den i innflyttnings gave av ei venninne :)
Den finnes på Bohus om noen ønsker seg maken.
Kubbelysene har jeg laget selv og glasspynten likeså.
Under ser dere hvordan det ble på kveldstid, light on...litt pyton vinkel på bildet, men , men.






På tampen vil jeg anbefale boka til K Weber - Sunn og sterk med protein,
Her er det mange oppskrifter som er verdt prøve om du har som mål og legge om kostholdet. Med enkle knep og litt  vilje, kan du lage deg sunner matretter. Alt fra middag, dessert og snacks.
Skal prøve ostekaken - ostekake er et must.
Det er noen ingridienser som kanskje er "nye" for den vanlige mann i gata... men alt kan bestilles på nett. Det er web adresser inne i boka som kan brukes. Jeg har selv bestillt påde fra x-life og iherb og alltid fått varene mine kjappt levert.
Det lønner seg bestille det du kan fra iherb, prisen er en tredjedel av den du betaler her i Norge.
Hold deg bare under kr 200.- da slipper du toll.
Portoen kommer utenom.
Klikk HER så kommer du til iherb sin side.
Lag deg en konto og du er i gang.
Bruk kode nr
NLM743, så får du 5 dollar i rabatt.

Kan anbefale Atkins sine sjokolader.
De er rimelige og du får omtrent 5 stk for prisen av en i norske butikker.
Jeg anbefaler på det sterkesete DENNE ... Den er utrolig god...har bestillt meg 3 esker, de andre blei jo spist opp i et jafs.



Det var alt fra meg i kveld, ønsker alle en fortryllende uke :)

1 kommentar:

  1. Oi her va masse fine bilder;) De PH englene er nydelige, og siden de er litt dyre så var det lurt å dele de:)
    Ikkje fult så kult å lese om den sunne kokeboka etter å ha spist nystekt vaffel med syltetøy-haha;)
    Ha en flott dag:)

    SvarSlett

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)