Mine sider.

10.03.2013

Snuppa hos fotografen.

God Søndags formiddag.
Sola skinner og det er minsa 8 grader ute, deilig.
Selv sitter jeg inne og ser på sport og prøver organisere hodet - stille det inn på va jeg skal lage for noe.
Ikke det, jeg har flere prosjekter på gang, men må jo stadig ha nye ideèr, så surfet litt rundt på nett for å finne litt motivasjon.

Det jeg skulle vise frem, var de siste bildene av snuppa til søster`n.
Vi har tatt noen bilder hos flinke Mona, som skal brukes i Epla butikken og på Babyzonen sin side på FB.
For øyeblikket er begge Epla butikkene mine ferie stengt, jeg kommer tilbake etter påske :)


Vi startet med en flott kjole som jeg viste i forrige innlegg. Mamma har strikket i alpaca og den passet lille snuppa på 8 mnd perfekt.






Ponsjoen fra "jente pakken" jeg har laget - nydelig!! Ser jammen meg litt av smokkesnora også.



















Her har hun fått på seg prinsessebuksa i rosa alpaca. Strikket i dobbelt garn, god , varm og ikke minst myk,
Har også fått laget et semettekjerf til - mangler bare luen, den kommer, den kommer.

Blå lue i andes garn. blanding av ull og alpaca. Med lang "hale" og dusk. hun så litt betenkt ut her, hehe, var kanskje ikke like fan av lua som hun som lagde den, kremt .... nemlig meg.
Her har vi enda en lue, laget i samme garn som ovenfor, denne er med øre klaffer , god og varm når det er kaldt.

Nå er det jo snart vår og sommer, dette er jo vinter "koleksjonen", men måtte ha med disse bildene sånn helt på tampen.

Er i planleggingsfasen om mere vår og sommer tøy, lette, myke plagg som babyen vil trives i.
Blogger mere om den "årstiden" når snøen har gått og "kuldisene" er borte :)

Fortsatt fin søndag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)