Mine sider.

24.03.2013

Påske og tapaz


Da har jeg laget påskeegg, ganske enkel variant faktisk.
Kjøpte eggene på panduro, de kostet 23 kr stk - samt en pakke servietter.
Decopasj lim hadde jeg fra før så da var det bare sette i gang.
Dele serviettene slik at du kun bruker 1 del. Mine var 2 lags, så ble i grunn å dele de i to.
Legge de over egget også brukte jeg en svamp og dro limet over.
Brukte i grunn veldig tynt lim, er til lys...men man bruker jo det man har ;)

Her er resultatet.




Påske eggene er delt ut, siden jeg skal på en liten ferie til uken, måtte jeg være litt før ute.

I kveld var det tapaz med jentene, som vanlig - ble det alt for mye mat.
Vi hadde med litt hver og bordet ble dekket med:

*Salat med egg, pasta, grønnsaker og frø.
*Tatsiki
*Aioli
*Kylling med chilli på pinne
*Kyllinglår
*Kjøttboller
*Poteter med flaksalt og provance krydder
*Brød











Det blei jo litt vin - fikk ned en flaske helt alene :)

Håper alle har hatt en fin lørdag - det har jeg :)
fortsatt god helg :))
Fikk testet kameraet i dag også, må jo teste ut - og teste ut... gang på gang.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)