Mine sider.

23.03.2013

Bilder av snuppa.

Hei og hå i natten.

Ja her sitter jeg, etter taco kveld hos mamma og søster`n.
Seint er det, men det er jo en vane når det gjelder meg.

Hatt lille prinsessa på besøk i dag og knipsa litt bilder, amatør som jeg er. Gjorde mitt beste i mangel på skikkelig bakgrunn og begrensa med lys.
Glemte jo dra opp alle persiennene sånn for sikkerhets skyld...haha. Men var alene med snuppa på 8 mnd og ikke så lett få til alt på en gang.
Vel, vel... slenger inn noen bilder for å vise ho frem.

Noen av bildene har jeg redigert, andre ikke.
Og flere av bildene skal brukes i Epla butikken, så fokuset er ikke alltid slik det ville vært om det kun var bilde av prinsessa.

Er alt i alt fornøyd :))
Selv om det sikkert er en haug med feil fra et trent øye sin side... men det driiiiiter jeg i, hoho.


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)