Mine sider.

03.01.2013

Godt nytt år



Da er vi godt i gang med 2013 og alle nyttårs forsettene....eller???
Har i grunn sluttet ha så mange slike forsetter, eneste må bli slutte spise sjokolade - og det greier jeg ikke alikevell, hehe.
 Men man kan vel alltids bli flinkere til noe og det skal jeg da prøve på.
Begynne å trene igjen er en av de...bli flinkere til å begynne å trene faktisk, haha....
Er ikke så greit nei...

Vel, vel - har ikke så mye nytt komme med. Driver med et sett som jeg har heklet - og strikket litt på.
Det skal bli en liten "habitt" bestående av kjole, sokker, bleiebikse, kyse og smokkesnor.
Ferdig med kjolen og sokkene - driver med bleiebuksa nå, er vel ferdig straks den også.
Slik er kjolen og sokkene ihvertfall.


 Kjolen er i grunn ganske selvkomponert, utenom bærestykket. Der måtte jeg jukse og se etter en oppskrift hvordan jeg enklest skulle lage det. Prøver å skape det meste ut i fra eget hode, men av og til, ja av og til..... er det ikke nok.
Da er det fint ty til nettet og titte litt rundt for å få ideèr.

Det mangler knapper, det har jeg ikke kjøpt. Skal være 3 stk øvert.
Slenger inn et bilde når alt er ferdig, det er et bidrag til den nye  Epla siden min som kommer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)