Mine sider.

30.12.2012

Straks 2013.....


Tok litt juleferie fra bloggingen jeg, greit med litt pause nå og da.
Jula er vel overstått, den ble feiret med hos mamma - tradisjonen tro... med brask og bram.
blir alltid sliten på julaften, hode blir litt fucka... er så mye folk, gaver og prating, og jeg med min rolige tilværelse ellers... blir jo helt  tomelumsk, hehe.
Vi hadde som vanelig skinkestek med medisterkaker, sosoisser, surkål, poteter og saus til julemiddag.
til dessert var det riskrem og til de litt kresne - som meg, var det hjemmelaget is med appelsinsjokolade i.
alt smakte fortreffelig.

Det ble mye gaver, med to små prinsesser i familien, skulle det nå bare mangle. Mye fine gaver i år, alle ble veldig fornøyde. Jeg fikk både gavekort på masasje, ansiktsbehandlign og til å handle for. Kino billetter vanket det også 2 stk av. Så fikk jeg det "lille" skinnet jeg hadde ønsket meg...til å pynte opp på sofaen med.

Trodde kattene ville elske dette, men nei... de legger seg utenom. ikke snakk om å legge seg på det. sikkert fordi det lukter litt "animal" av det...eller sauefjøs som jeg sa, hehe.
 Ellers har jeg laget et par is lykter, de laget jeg for en stund siden - i kuldeperioden som var. synes slike lykter er veldig dekorative. Nå har de vel smeltet, dette været som er om dagen er jo ikke til å bli klok på.




Ellers blir det jo litt produksjon.
Ferdig med en bestilling på Marius strømper, driver med teppet for Pickles + en bestilling på tørkle med pulsvanter til ei lita snelle.
Sammtidig driver jeg med mitt eget prosjekt, som jeg kommer nærmere tilbake til senere.

















 Har også begynnt å lage litt smokkesnorer, synes de er så skjønne med perler og litt dill. Denne fikk minste tantebarnet mitt til jul. Har kjøpt noen dekorative pyntebånd som jeg skal lage noen smokkesnorer av, venter bare på litt ringer og klyper fra ebay, før jeg kan sette i gang.
 Liten lue som skal bli del av et sett, ikke helt bestemt meg for sluttresultatet enda... får se hva det blir til.
 En cape i strl 6 mnd, også en del av et sett med tøffler, teppe og smokkenor. Skjønn liten sak :)

 Dette settet er heklet i bomull i fargen isblå.
Det består av body, tøffler, smokkesnor + en lue jeg ikke har begynnt på enda.
Jeg har fulgt deler av en oppskrift på bodyen, men gjort om litt så det liksom skulle bli "min" oppskrift, hehe.

Synes det er greit at det jeg skal selge er mest mulig fra eget "hode". Men man får så klart ide'er fra andre blogger, blader og oppskrifter.







Vel, det var en liten oppdatering, den siste i 2012.

Ønsker alle som er innom meg et riktig godt 2013- det blir ikke bedre en vi gjør det til selv.

Godt nytt År

1 kommentar:

  1. God overstått jul og et riktig godt nyttår:)

    Har mange jern i ilden du ja:)

    SvarSlett

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)