Mine sider.

18.10.2012

Bursdag på meg i dag.

Ja da har jeg fylt 40, eller førr som vi liker si - høres jo bare så gammalt og ni trist ut, hoho.
Dagen blei feiret hos mamma med middag og kake. Søstern hadde bakt sjokolade ostekake, tror jeg har spist på meg kvalme og trøtthet, mulig det bare er alderen da, hihi.
Fikk ribbe med tilbehør til middag, så fått dosen for i dag kjenner jeg.

Tenkte nå i grunn poste noen bilder av noen gave"poser" jeg har heklet + 2 par babybooties.
Siden jeg plages av vondt i fingre og underarmer, har jeg måttet hekle litt småprosjekter, strikkingen er værst nemlig. så prøver jeg jo slappe av innimellom, sikker bare overanstrengt.





Blitt 1 par av hver farge i rosa og blå. Brukt bomullsgarn fra Drops.
Skal lage de neste parene i ull.

Her kommer gaveposene, de er alle laget i ullgarn... neste poser blir i bomull.





Hekler oldemorrute på 5 omg, sydd eller heklet sammen og fortsatt heklet rundt oppover så lang jeg ønsket.
Tred en heklet snor som jeg lagde i dobbelt garn, rundt og knyter til lukking.
Brukt garn fra europris og krok nr 4.
Målene har jeg ikke i hue, får slenge de på en annen dag.

Det var alt fra meg, er super trøtt så skal legge meg i vater i bingen.

Ha en fortryllende natt alle sammen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)