Mine sider.

03.09.2012

Tags og stempler


Var en tur på Megastor i dag, tenkte finne litt strikke oppskrifter. Sammtidig går jeg jo skuler på litt av hvert annet som ligger og frister i hyllene.
Jeg endte opp med et hefte strikkeoppskrifter  - siden det var det jeg skulle ha...
...også fant jeg ut at jeg ville lage tags til produktene mine. Til nå har jeg bare brukt klistremerker på de tagsene jeg har hatt, så nå hadde jeg lyst på noe annet.
Pleier alltid ha med et lite "notat" ved siden av varen, synes det er litt hyggelig skrive noen ord.

Endte opp med en pakke tags, stempler, en pk blomster og stempelpute.
Nedenfor ser dere litt av resultatet. Har planer om å ha tags i andre farger også, bare ikke kommet så langt enda.


Her er noen av de jeg fikk laget i dag, de fleste er jo til baby som dere ser, men skal lage mere "voksne" senere. Var i det barnslige hjørnet i dag visst.


Her er to bilder av lue og skjerf fra et hentesett jeg strikker. Kjøpte også den kleshengeren det henger på,  syns den var så fin så kunne ikke gå fra den. De hadde den i flere strl...husker ikke om det var mindre eller større...


Gjorde seg med en liten lapp vel???

Legger ut hele settet når jeg er ferdig, begynt på buksa... men har en del annet som skal gjøres også. Får ta det litt innimellom.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)