Mine sider.

01.09.2012

Lyslykter



I dag var jeg litt sleip, hihi. Skulle i søpla hive noen metall bokser, og bokser og glass hives jo i samme beholder her jeg bor. Og der står det 2 syltetøyglass nedi dunken. Siden det så og si var tomt i dunken, tok jeg de med meg inn og kjørte de en runde i oppvask maskinen. Disse passet perfekt til telys. Så da heklet jeg to "kondomer" til disse. Brukte Svale garn, heklet med dobbelt tråd med krok nr 4.5.
Lagde de helt plaine, liker egentlig ikke hekle med så tykt garn, så gadd ikke så mye styr.
Syns de ble riktig så flotte :




De fikk en slik hamp/jute "look" akkurat som jeg var ute etter.
Tror jeg skal lage noen slike i rosa også, Lerke har en fin og dus rosa farge... Jepp det skal jeg.

Selges i par kr 200.-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)