Mine sider.

08.09.2012

Strikkepinne "dings" og enda mere garn:)



I går fikk jeg garnet jeg bestilte på strikkenett. Har planer om noe julegaver og litt produksjon til Epla butikken min.
Her er fangsten jeg gjorde.......

Her er det både ull, boull og lin garn i skjønn forening.


Dette garnet heter Alaska og er 100% ull.
Planen er å lage julegave til tantebarnet mitt - ullbukse, kan jo bli kaldt ivinter ;)
Dette garnet er en blanding av lin og bomull. Tenkte lage noe lyslykter og kurver av det. Spent hvordan det er å hekle med. Kjennes litt trådt og stivt ut, men kan jo ikke regne med noe annet med det innholdet.



Bomullsgarn i 3 forskjellige farger - til 3 forskjellige prosjekter.
Hadde en plan, men rett som det er - glemmer jeg hva planen går ut på, sikkert en alders krise ting.
Samme kan det være, mener jeg så for meg et par luer og noe baby tøy av dette garnet.


Kjøpte meg også en hendig liten sak, nemlig denne:

En mappe til å oppbevare rundpinner i.
Du finner den HER.
Den er i forskjellige farger og jeg some r litt rosa av og til, falt selvfølgelig.... ja, for den  ROSA.
Er det arkivet dette her, mulig jeg burde ha en til regninger også når jeg tenker meg om.
Syns nå den er meget snasen jeg da.



Får avslutte med 2 bilder av min "lille" løper. Veldig kjapt unnagjort - men spørs om den blir noen hit blant "folket", hihi





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)