Mine sider.

09.09.2012

Enda en helg er over.

Da er det Søndags kveld igjen og jeg er så fysen på sjokolade, meeeeeeeeeeeeeen her er det klinisk rensa for det om dagen.
Så får vel bare bite tenna sammen og holde ut.

Trøtt er jeg også, sikkert noe som går for tiden...

Har fått gjort litt ting & tang i helgen da - legger ut litt bilder, er alt for sigen til å skrive så myyyyyyyyyyyyyyyye.



Mulig jeg har lagt ut disse før, men om ikke - så er det en 2 pak med glassvarmere.

Kr 120.-
Passer normale glass. Strikket i ullgarn - Viking.

Denne laget jeg faktisk i natt. 2 oldemorruter som er heklet sammen med st og lm i hver side.
Brukt ullgarnet alaska fra Dropd.
Veldig behagelig garn hekle av.

Kr 100.-

Driver fortsatt med hentesettet i blått. blitt ferdig med buksa også.
Ønsker du kun kjøpe bukse, koster denne 200.-
Strikket i baby ull og kan vaskes på 40 grader i maskinen.

Disse likte jeg veldig godt. Heklet i lin/bomullsgarnet jeg kjøpte her om dagen. Det var veldig digg hekle av, ikke så stivt som jeg først hadde fryktet.
Dette settet består av 2 stk glassvarmere - disse er ganske elastisk og passer vanlige kjøkken" latte glass.
Det følger også med 2 underlag til å sette glassene på,

Pris. 180.-


Sånn, dette var alt fra meg, nå skal jeg slappe av 2 sek før det er å hive seg over de lilla Marius strømpene jeg driver med.

Ha en flott Mandag alle sammen - føre var en etter snar ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)