Mine sider.

27.09.2012

"Redigering" i heimen,


I dag har jeg "redigert litt" her hjemme. Har ikke store plassen å boltre meg på, så gjelder finne smarte steder sette de tingene jeg har. Siden jeg har jobbet med interiør før, har jeg jo en del "dill". Noe av det har jeg måttet lagret hos moren min, har rett og slett ikke plass. nå som vi har tømt huset til bestemoren min, har jeg jo funnet enda mere jeg har dratt med meg hjem.
Har måttet rydde litt i skap og skuffer. fikk kastet en del gamle papirer, men blei liksom ikke kjempe plass til noe nytt av den grunn. Men fikk nå fixet det på et vis.
Var på plantasjen kjøpte litt mere lyng. Ble 3 små hvite + 1 stor. Og 2 store i lilla. En veldig sterk lilla farge, så nesten uekte ut. Har vel blitt gen manipulert som avlegger, hehe. Men fikk nå planta dette her. De lilla ute og de hvite ble med meg inn.

Byttet ut de store middags tallerkene med noen minddre
Lyngen fikk plass oppå tallerkenhylla og et tinn
brett med lyslykt og lysestaker fikk plass
oppå disken.


Bamsen jeg heklet henger
på hjørnet og følger med. Tror jeg får lage en
bamse mann til henne :)

Kassa jeg egentlig hadde garn i, blei snudd på langs og
inn kom en hvit lyng og noen gamle melkeflasker

Slik ble det, litt mye blitz, men tlf er ikke så veldig
samarbeidsvillig når det gjelder innstillinger ang
blitz.
Glass sylinderen min fungerer nå som et garn lager.
Allt Alaska garnet fikk plass oppi der :)

Bomulls garnet fikk plass i dette glass "drivhuset" eller hva
jeg skal kalle det. Har enda en kurv med
ymse garn og jammen har jeg ikke mere
garn stuet ned i en kurv.
Enda godt jeg har noe bruke det på, hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)