Mine sider.

30.09.2012

Cupcake wrappers

I går brukte jeg dagen til å lage Cupcake wrappers. Hadde noe kartong liggenes, samt noen nye ark som måtte testes. Tiden raser av sted når man driver med slikt, selve wrapper`ne er jo enkle lage, er klipping og liming som tar tid, spesielt om man skal lage noen. Malen har jeg funnet på nett, det er bare google så finner man mye forskjellig. Jeg printer ikke ut de som er farget, men bruker fargede ark eller mønster ark. De små med julemotiv har jeg redigert selv i word og paint, slik at motivet kom rett på og ikke måtte limes på i etterkant. ellers pleier jeg å google det meste av motiver som jeg vil ha på - og redigerer det selv i den strl og utseèndet jeg vil ha.
Under følger noen eksempler på hva du kan bruke. Klikk på bildet og høyreklikk og velg lagre, da ligger bildet på din egen maskin. Deretter kan du hente det opp i det programmet du ønsker og justere det etter eget ønske.







Disse har jeg laget selv, de passer til de minste muffins formene.
Du ser på bildet under hvordan de blir.
Litt mye lys på det bildet ser jeg, men man ser at det er jul

Under kommer bilder av resten av herligheten jeg lagde, håper jeg kan inspirere noen til å lage sine egne.







Har laget noen til bursdagsbarnet som er min mor, men de legger jeg ikke ut før i morgen - etter bursdagen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)