Mine sider.

01.09.2012

Fotomodell for en dag.


I dag fikk det lille tantebarnet mitt på 8 uker, den ære av å være fotomodell for noen av luene jeg har laget. De var litt store for henne, så blei et par komiske bilder og ikke minst uttrykk.

Her har vi "normal" utgaven - liten og søt i hel froske  habitt, artig sak. Kjøpt i Sverige, gud vet hvor.

Den rosa lua med blomsten, enda litt stor, men passer nok bra om et par mnd..... må bli tjullere i hodet først.

Her har vi en Mars boer, hoho. Nå le når jeg ser dette fjeset, ser ikke sunt ut.
Lilla ugle lue som er alt for stor enda.

Egentlig er det trøttsomt å ta alle disse dumme bildene, en gjesp hjelper....

Her har er det den rosa ugle lua som prøves. Litt stor enda denne også, men ellers kledelig vil jeg si.

Resten av kvelden var denne unge damen riktig så luftfull og "grinete", så ikke flere fotoshooter på en stund ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)