Mine sider.

30.08.2012

Oppdatering fra utebordet.



Har gjort et bidrag med nye blomster, siden de andre daua i regne og aldri klarte komme seg spes bra igjen.
Tror jeg går for kunstige blomster igjen, må da være mere praktisk??? En får jo så mange fine nå for tiden som er helt ekte ut;)

Blei 2 lyng i potte og to andre rariteter jeg ikke husker navnet på, så får vi se hvor lenge de står der. Lynga ordner jo seg selv, men de andre to gjør nok ikke det - selv om de mest sannsynlig MÅ det.

Her har frøken lyng fått selskap av et Norgesglass jeg har heklet "kondom" til Litt pynt og et hjerte og vips har vi  en dekorativ "lyslykt" Alltid koselig med lys på høsten.
Får vel ta den inn når det kommer kulde og snøså den ikke ender opp i 1000 knas.

Her er det 2 stk saker jeg ikke husker navnet på i farta, syns de var pene... 3 for kr 100 på Plantasjen.
Ble 2 til meg og en til tante barnet mitt, da var begge fornøyde.

Dette er den eneste blomsten som overlevde sommerens fuktige kalas, en ildtopp.  Ja det er en liten sak på siden der også, jeg smalt den nedi siden det var den eneste overlevende i en gruppe av 5.


Ellers er det jo en del løv og for ikke snakke med frø fra trærne.
Er millioner av disse, både ute og inne - går jo nesten ikke an ha døra oppe før man har dette faenskapet på gulvet inne.





Her er et lite bevise på disse irriterende frøene.












Feie trappa kan jeg gjøre dagen lang.... så det driter jeg egentlig i, feier når det blir for ille, hoho. Bedre en å feie frosk, hø, hø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)