Mine sider.

09.06.2012

Pynt til glass og flasker.


Fikk litt dilla her om dagen og satte i gang produksjon av pynt til å ha på glass og flasker.
Det er jo litt ekstra moro gi bort lys glass med litt pynt på. dylle det med syltetøy feks.
Eller flasker med egenprodusert saft- mye fint en kan lage.

Legger ut noen eksempler på hva jeg kom opp med.

Dette er en skjønn liten ting, faktisk et tomatpure glass jeg har dekorert med mine heklerier.
blir sååå koselig med te lys inni.

Selges for kr 60.-

Denne er i samme strl som den ovenfor, men fått en liten "blonde" kant øverst.

Selges for kr 60.-
 Enda en av samme slaget, enkel og grei med slufse på.

Selges for kr 60.-
Pynta på den ene flasken min, følte jeg måtte prøve lage en annerledes pynt. Denne strikket jeg i dobbelt garn, lagde et hullmønster ut av egen fantasi. Heklet en kant rundt etterpå. Festet den med en knapp bak , og hadde et silkebånd rundt.
En søt liten blomst fikk plass foran, sammen med et hjerte jeg har heklet.
Blei liksom en liten "vest".

Selges for kr 75.-


Her har jeg heklet et lite eller egentlig ganske stort trekk til et Norgesglass.
Brukt ullgarn og tykk nål så den fikk en litt robust look.
Hadde på et heklet hjerte med pynteknapp i og sløyfe med en liten blomst helt øverst.

Trekket selges for kr 130.-


Enda en flaske fikk "pentøy" på. Denne fikk fra bunnen og opp, akkurat som lyseglassene. Jeg synes det blir penest når man hekler slike med bunn, da sitter de penere på flaska/glasset.
Litt pynt gjør susen, syns den blei ganske romantisk i grunn.

Selges for kr 75.-


Til slutt heklet jeg disse trekkene til 2 norgesglass, venninnen min ville ha slik så da ble det slik også.
Hun har kommet med det tredje glasset nå, så er bare hive seg over arbeidet skjønner jeg.
Hekler disse på bestilling.
Den lille for kr 80.-
Den store for kr 90.-





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)