Mine sider.

07.06.2012

Mere stasj :)


Fikk selvfølgelig ikke med alt da jeg lagde innlegget i går, så her kommer resten:)




Strikket et teppe, eller vogn pledd - kan brukes som man selv ønsker.
Teppet måler ca 52 * 75 cm med den brune kanten.
Strikket duse farger, hvit, beige og rosa.

Pris: 500 kr





Ferdig med den siste puta til venninnen min, fikk montert den her om dagen og nå er den i hennes besittelse:)
Den er heklet i Mandarin classic. Sydd putetrekk av hvit lakenstoff, men vurderer kjøpe ferdige putetrkk, da sparer jeg meg for mye jobb.

Pute måler ca 50 * 50 cm med kant.
Pris: 550 kr.
Hekler den på bestilling så bare ta kontakt om du ønsker en slik en:)



Ja det var vel alt i denne omgang, er bare ta fatt på en barne kåpe og sengeteppe til enkeltseng jeg har fått bestilling på, skal ikke stå på være arbeidsledig. ( Kanskje greit det er nettopp det jeg ER )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)