Mine sider.

11.06.2012

Det startet jammen å regne....

Da har jeg vært en hott gå tur bort på Hobby butikken rett borti gata her, måtte ha noe stasj til mine nye prosjekter. Bestillt garn via nett, faktisk fra Sparkjøp til det siste teppet jeg skal lage. Håper fargene ikke er så langt fra bildene jeg titta på, blir spennende se.
skal hekle et sengeteppe til enkeltseng.
Mens jeg venter på det garnet driver jeg prøver ut noe annet.

Heklet noen babybooties av noe restegarn, men siden det var restegarn, ja da sier det seg ensten selv at jeg ikke hadde nok - sååååååååå måtte jo få tak i mere da.

Har heklet en av hver, gjenstår bare en av hver...hehe...
Slik ble prøve resultatet mitt, ble i forskjellige utgaver og farger.

Bla også ferdig med enda et glass til venninnen min, når har hun tripp, trapp, tresko glass med "kondomer" på.
Denne varianten lager og selger jeg for kr: 100.-






Enda et skjønt lys prosjekt har sett lyset, hø - hø, tørr humor er tingen.

Denne yndige saken selger jeg for kr: 60.-

Den er kjempe skjønn med lys inni :))










Etter dagens lille handletur kom jeg meg hjem, svett og klam. Hang opp en klesvask og satte ut til tørk - så kom regnet, haha..... som bestilt.
Luften ble med ett friskere og DET gjorde ikke noe, gikk an puste uten og svette dønn i hjel.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)