Mine sider.

13.06.2012

Gjøre ferdig det man starter på....

.... er ikke alltid så lett når man har mange prosjekter på en gang skal jeg si dere.

Men har fått ferdig et par ting i kveld da.

Pulsvantene jeg har strikket fikk jeg pyntet ferdig. Tar sin tid tre perler på en tråd og feste rundt, haha. Er vel heller noe med at andre ting frister. Men må helst ha 2 stk pulsvanter skal man selge de.
Kan ikke satse på alle de som har mistet en arm liksom.... Dårlig humor, men, men.
Disse er strikket i garnet Sterk som er et mykt, slitesterk bruksgarn i 40 % alpakka og 40 % merinoull som er forsterket med nylon (20 %). 
Du kan sjekke mere på denne siden her mye snasent.

Selges for kr 265.-



Babybootisene ble ferdig, ja det ene paret vel og merke.
Har jo igjen 2 til, de får jeg ta innimellom alt det andre.

Heklet i garnet Lerke -  som består av 52% fin merino ull og 48% egyptisk bomull og kommer fra Dale.
Selges for kr 180.-

Strl ca 1 år.


Begynte for sikkerhets skyld å hekle på et sjal som skal være til de hvite pulsvantene.

Lærte meg disse englemaskene på morningen i dag, og etter litt øvelse gikk det strykende. Har kommet litt på vei som dere ser.
Det blir i en trekant og planen er å kunne bruke det som et sjerf man surrer rundt, ja dere skjønner sikkert hva jeg mener. Prisen kommer når jeg er ferdig, men regner med det kommer til å ligge på rundt 300 kr et sted, får se hvor mye garn jeg bruker og hvor stort det blir :)

Puls vantene ser slik ut - bare rukket gjøre ferdig en, men er i gang med den andre.


Dette garnet heter Kitten Mohair og er fra SandnesGarn.
Det består av 30 % Mohair, 20% ull og 50% Courtelle.
Ta en titt på linken og se alle de lekre fargene.

Kommer med pris sånn etterhvert, men regner med de ligger på det samme som det andre paret.





Ja det var så langt jeg var kommet.
Har noen Norgesglass som dumpet på døren min i dag, så bare stålsette seg og få heklet enda flere mansjetter til disse.
Blir så koselig med pynt utenpå glassene og i grunn raskt å lage.

Da sier jeg god natt, fått satt oste kaka på kjølen og håper det beste, ja at den smaker som den skal. første gang jeg har laget ostekake som har stekt seg inni ovnen.
Kommer med oppskrift og bilder litt senere.

Vi snaiks.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)