Mine sider.

26.05.2012

uteplassen.



Jeg har ikke store uteplassen boltre meg på, men har prøvd gjøre det litt koselig der da.
Hadde noen solbleka, gule plastikk roser som hadde sett sine bedre dager til pynt. Erfart at dette med vanning av levende planter, ikke alltid er heldig for meg, brått er de ihjel vanna... eller motsatt.
Men siden jeg ikke har så stor plass, var tanken på at jeg kunne greie holde plantene i livet mere sannsynlig.
Traska bort på Plantasjen her en kveld og fikk sopt med meg litt planter.
Det blei litt rosa, lilla og hvit.

Kjøpte en kurv som jeg plantet 5 mini blomster i - gud vet hva de heter alle sammen, gikk vel mest etter fargene jeg, hehe. Er vel margeritter, og st. paulia i forskjellige utgaver.
Pyntet med noen hvite stener og sløyfebond. Hadde oppi to skilt som man kan skrive med kritt på, koselig detalj.




Lyktene mine fikk også fresha seg opp med litt nye sløyfebond, men crocsen slapp unna med det.

Gjenstår bare å se hvor lenge disse plantene lever nå da....








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)