Mine sider.

04.05.2012

Putene klare for avlevering.


Da er jeg ferdig med putene jeg har laget på bestilling for en god venninne.
Det ble mere jobb en jeg trodde, bare montering og alt som stod igjen til slutt, tok en del tid.
Jeg sydde putetrekkene selv, kjøpte et hvit laken og fikk klort sammen noe.
for å dekke sømmene bak måtte jeg hekle blonder og ha på rundt.
Putene er laget slik at man kan ha de begge veier, greit å bytte på litt vel??

De er heklet i Mandarin Classic, brukt fargene mørk cherise, hvit og lyse rosa.
Etter kundens ønske selvfølgelig.
På bildet ser dere hvordan forsiden og baksiden ble på begge putene.



Har bestilling på 2 puter til, men de blir i helt hvit, så blir det noen grytekluter og kluter. Samt spisebrikker og et sett "marius" til en 1 åring.

Putene er pakket inn og klare for avlevering, håper hun blir fornøyd da :)





Disse hekles på bestilling.
Pris: 500 pr stk.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)