Mine sider.

05.05.2012

Forandring fryder.

Her en dag jeg var oppe på loftet til mamma, fant jeg et sølvfat jeg lenge har tenkt kjøpe meg.
Skrev vel så vidt om det i et innlegg for litt siden.
Det var ikke så pent, fullt av svarte flekker. Men så optimist som jeg er.... så jeg ikke på dette som NOE problem.
For hjem og googlet kjærringråd.... og fant jo både det ene og det andre.
Prøvde alt fra vann med salt og vann med salt og natron.
Meeeeeeeeeeeen flekkene satt bra de. Fatet i seg selv ble forsåvidt blankt. Men samme hvor mye jeg gnikket og gnudde, var og ble de sorte flekkene der.
Så bar det avsted for å kjøpe sølvpuss.... men nei da.... flekkene satt de.
Skrapt med neglen og snart tar jeg pussemaskina bare kjører over, hoho - DET blir nok "ripeterip".
Løste problemet med å sette lysene oppå de sorte flekkene, sånn latmanns løsning, men det får bare bli slik.














Er det noen som har noen råd som faktisk funker, så syng ut.

Hadde fått en bokylle som hadde stått en liten uke i pappen sin, så syntes det var på tide få pakket den opp.
som tenkt - så gjort.
enkel sak å smelle opp, kjøpte den HER Tok ca 2 min få den i sammen - så var det bare finne ut hvor den skulle stå, 2 skruer i veggen og vips fixs ferdig.

Måtte møblere om litt og i mitt lille hjem, er det ikke mye som skal gjøres før det blir for fullt eller galt plassert. Men fikk da komponert sammen noe.

Hylla ble satt borte ved det lille vinduet - og jeg fikk komponert sammen noe stasj ha i hyllene.

"Puffen" eller kurven jeg hadde stående der fra før fikk ny plass og kurven der puffen nå står, ja den står på vent i gangen. Aner virkelig ikke hvor jeg skal ha den. Har tenkt på sette den ut med blomster, men den er såpass stor at jeg må vel ha små trær nedi skal det bli noe fornuftig ut av det, hehe.









Ser ut i fra bildet at jeg må fylle opp tallerkenhylla mi.
Blir nok en tur på Bohus for å kjøpe flere - håper de har mere i den sorten bare da. Chaby chik heter de og er sikkert mulig oppdrive et eller annet sted.

Nå ligger alt håndarbeid stasjet mitt nedi puffen, greit få det ut av synet egentlig. Syns jeg var fryktelig smart der altså.
Stasjet som VAR i puffen, blei fordelt litt her og der... dvs, det blei til rot i noen skuffer, hehe.
ØNSKER MEG STØRRE PLASS!!!!
OMGÅENDE!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)