Mine sider.

06.05.2012

Spillkveld


I kveld har jeg hatt en hyggelig kveld hos et venne par.
Var godt og spise og drikke. Leverte putene trekkene jeg hadde heklet og de ble godt tatt i mot :)
Så nå pynter de opp i en sofa og gjør nytten sin :)

Det ble spilling av kort, scrable, buzz og mere kort.
Siden vi var 5 stk så meldte jeg pass på kort spillet, jeg drev med mitt kjerring leketøy, nemlig heklet grytekluter, hoho. Snakk om å ha blitt god og traus a ;)
Ja, ja.... alle har vi våre perioder, akkurat nå har jeg vært inne i en kreativ en. Noe må man ha gjøre når man går hjemme og er venninne med NAV!!



Men tilbake til å spille.... Vertskapet hadde nok lyst til å spille poker, de pleier ofte det.
Men mine venner holder seg til spill som, kabal, president, amerikaner, spardam og slike ting.
Og når vi er inne på poker, så finnes det jo flere nettsider man kan spille det på, bla pokerlistings. Her trenger man ikke annet en pcèn som verktøy.
Er du nybegynner og er litt nyfiken på hvordan man spiller poker.... ikke bekymre deg, her lærer du alt til punkt og prikke.
Som ny kunde får du velkomstbonus så her kan du hive deg uti enkle spill som vanskelige. Det er et bredt spekter å velge imellom.
På forsiden er det rangert div typer poker spill og det er bare klikke seg inn å lese om hvert enkelt før du velger hva som passer for deg.
Spillene har forskjellig bonus så greit ta en titt og vurdere litt hva man egentlig vil satse pengene på.

Så er du poker fan, er dette siden for deg.
Selv drev jeg øvde meg på spille poker på nett før jeg dro til Vegas i fjor, greit kunne alle regler før man evnt skal prøve seg irl.
Klikk deg inn på  pokerlistings og hiv deg på spille bølgen :))







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)