Mine sider.

30.04.2012

Elefant smekke



Hekle og strikke smekker er en ganske artig ting.
For det første blir man ganske fort ferdig, noe jeg liker svææært godt - og for det andre.... finnes det så mange fine, søte, nusselige...( ja her kan jeg bruke mange ord for å beskrive) smekker. Så kan man bruke farger som man kanskje ikke ellers hadde brukt - til større plagg.
( Man kan være litt sukkersøt når det gjelder de små. )

Denne smekka er jo litt utenom det vanlige, er jo så man nesten ikke vil bruke den - om jeg var småbarnsmor hadde jeg vel kanskje ikke brukt den under de verste middags seansene. Men er en kul "show off" smekke da om man er ute med venner og kjente. Og ikke minst praktisk med smokken i enden av "snabelen"
Enten spises det - eller suttes.... må være en grei smekke når man vil ha litt fred og ro, hoho.



Her kan man selvfølgelig velge en annen farge på både smekke og elefant - eller en annen fasong på selve smekka.

Strikket på pinne 4 i Mandarin Petit - dobbel tråd.
Elefanten er heklet i garnet Tuva.
Øynene er kjøpt og limt på.



Selges for kr: 110.-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)