Mine sider.

28.04.2012

Siste bidrag til full hobbykurv.

 Har et par prosjekter på gang. Bestilling på 4 stk putetrekk, kuvertbrikker, grytekluter og kluter. Innimellom her driver jeg jo med mine egne prosjekter, litt smekker, kluter, vinhøne, genser, lappeteppe og noe annet smått.
Vel, blir vel å få ferdig de 2 første putene, driver med den siste og regner med de er ferdig i neste uke.
Er ikke helt i form om dagen, sitt slapp og dvask, så får vel besøke legen igjen og se hva uvi testen viser :(
Hvorfor kan man ikke bare være i form???
Var liksom blitt litt bedre etter jeg fikk disse forebyggende pillene mot uvi.... men varte fader meg ikke så lenge!!
Følelsen av å få influensa er i kroppen, men det bryter aldri ut, man hangler og hangler.

Vel, vel.... legger inn bilder av produksjonen denne uka;)


2 stk grytekluter strikket i garnet Mandarin Petit.
Bruker dobbel tråd når jeg strikker, produktet blir akkurat passe tykt og behagelig.
Heklet et par hjerter og satte en søt liten knapp midt i hjertet.

Pris: 150 kr.


Klut 28 * 28 cm
Også strikket med dobbelt tråd i Mandarin Petit.
Heklet kant rundt i fm og kjm.
Utrolig god bruke som kjøkkenklut - kan også brukes som vaskeklut til kropp og sjel.

Pris: 115 kr


Smekke strikket i rille strikk .
Pyntet med et heklet hjerte med knapp i.
Synes den ble aldeles skjønn:)

Pris 
100 kr for 1
180 kr for 2
250 kr for 3


Ønsker alle som en - en riktig god helg videre:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)