Mine sider.

19.11.2011

Twilight



I dag var ventetiden over og det var klart for Twilight- breaking dawn.
Så jeg benket meg helt bakerst i salen og var klar til vampyrer, blodsugende kjekkaser og varulver.
Og jo, alle de tingene var med, men... ja jeg sier men.... jeg syns filmen var litt dryyyyg.
Var mye handling i starten som gikk bort i bryllup, litt for mye etter min smak.
Så var det jo litt bryllups reise og greier.


Jeg synes kanskje det var litt lite spenning, jakt og action.
Selv om den samtidig hadde spenning - men igjen jeg syns spenningen drøyde og ble nesten litt kjiip.
Sammenlignet med de foregående filmene, synes jeg dette er den "svakeste". Men for all del, den har bygd opp en veldig forventning til del 2.
Likevel er det et fantastisk eventyr og jeg digger vampyrer og varulvene.

Tiden gikk likevel fort selv om den var litt treg i starten, vips var den ferdig og det er sikkert en del måneder til neste og siste del.

Kunne den ikke bare fortsette og fortsette???



Terningkast : 4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)