Mine sider.

03.10.2011

Trening uke 39 og 40

Forrige uke startet jeg trene igjen etter flere ukers opphold. Har vært ute travet lange turer, men siste ukene har jeg drevet flyttet inn i leiligheten min igjen, etter den blei "bæsja" ned en gang i starten av Juni. Måtte jo være møbelmontør og interiør konsulent m.m i en tid, så jeg fikk alt på plass igjen. Da blei det litt dårlig med trim, jeg gidder ikke sånn 2 dager i uken trening, det er enten eller.

Mandag:
Blei 3 timer med spinning forrige uke + 3 mageøkter og 3 gåturer på 50 min hver. Kjenner kondisen er som søppel, men skal nå få den opp med litt spinning og ymse på rekord tid.

Denne uka startet Mandagen med en økt vekter, som følger:

Skråbenk
Flyes med manualer
Skulderpress foran i smithmaskin
Skulder hev med manualer
Bakside skuldre i kinesis maskin
Triseps push down en og en
Triceps push down med tau

Litt mage.
Meninga var at jeg skulle på en kondis, mage, rygg time etterpå, men tok jo feil av tiden. Trodde hele herligheten startet fem, men den startet halv fem. Så da gikk det dritt.

Ellers blei det gange ute på ca 45 - 50 min.





Tirsdag: Spinning RPM, noe slitsomt herk hvor du nesten bikker av sykkelen og hiver etter pusten. Men utrolig digg når en er ferdig.
Mage i form av div situps og planke varianter.
Måtte jo gå frem og tilbake denne dagen også, ca 45 - 50 minutter.
Syndet med en starbucks også, hysj, hysj ;)





Onsdag var det jammen meg trenings fri :)

Torsdag ble det som følger....
Vekttrening.











Strake markløft
Beinpresse
Knebøy med ball i ryggen
Nedtrekk front ( Rygg )
Roing en og en arm i maskin
Rygg/skulder i kinesis maskin
Biceps en og en, kabel.
Biceps m/feste oppe i kabel
Mage:
Situps i div varianter + planken.

Etter dette var det ned å kjøre rpm -og det er alltid møkk slitsomt, og det var ikke noe unntak denne dagen HELLER!

Får få med gange ute på 45 minutter også.





Fredag:

Begynte med litt styrke.

Benk press i fast benk
Press i maskin for øvre del bryst
Skulder hev med manualer for siden
Skulderpress med manualer over hode
Skulder hev med vekt plate for fremside skulder
Smal benk for triceps
Vekt over hode for triceps

RPM spinning som var dødens
Gange 45 minutter.

Så var det hjem å mekke Taco, og litt sukker brus - må jo ha noe å gå på.

Lørdagen blei brukt til å se ferdig 3 sesong av Merlin....blir jo hekta vettu når en først begynner.
Her får man intriger, trolldom, drager, slott, trollmenn både onde og gode... ja det emste som jeg elsker se i slike eventyr filmer.
Eneste bevegelsen min i dagvar en liten gå tur. Trodde plantasjen var lengre oppe en til kl 18:00 - har jo jobbet i samme bygget i over 3 år, så burde jo kunne åpningstidene, hoho.
Så da var det bare snu nesa ned til butikken da kjøpe meg en Tab og litt snop til kveldens danse sending. Nå ser jeg reprisen på BB og der trenes og sultes det seg på forskjellige dietter.... stakkars folk ;)

Søndagen kom jammen meg med regne vær og kaldt var det også synes jeg.
Siden neste styrke økt er bein, rygg og biceps - velger jeg vente til i morgen siden jeg enda er småstøl all over.
Så i dag blei det film tv fra hjørne i soffa`n.
I morgen er det ny uke, da er det frem med bøkene etter noen dagers fri og begynne på 3 modul av fra kropp til celle....eller var det omv ;)


God Søndags kveld til dere alle og husk ny uke og nye muligheter i morgen :)






Snakkes Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)