Mine sider.

27.10.2011

Kyllingfilet med grønnsaker og jordbær med sjokolade til dessert.

Her om dagen fikk jeg min gode venninne på besøk. Vi har en greie sammen, og hatt det i maaaange år... vi spiller og spiller... alt fra wii til PS. Ofte er det banning, klapping og mindre pene ord som kommer over leppene. Ja sant skal sies så går det noe inn over de leppene også, LEs: Sjokolade, godis og brus.
Er som en feite kur denne spillinga, så nå får vi starte med vann og Dent.

Vel, prøvde være litt sunn i dag da. Ble kylling filet med grønnsaker i form.

3 kyllingfileèr legges i en smurt ildfast form. Skjær små lommer i kylling kjøttet og fyll det med feta ost og hvitløk. Krydre deretter med paprika, chili, salt og pepper, eller annet om du ønsker.
Skjær opp de grønnsakene du vil bruke, jeg brukte:

Purre
Løk
Rød paprika
Hvitløk
Squash
Mini mais
Poteter
2 delte tomater med ost og krydder.





Strø på litt fersk Rosmarin - smaaaker gooodt.

Hell på litt rapseolje og prøv bland litt rundt.
Smell det inn i ovnen på ca 200 grader i 25 min.

Mens herligheten stod i ovnen, kokte jeg litt fullkorn ris, men man kan sikkert ha annet tilbehør, men jeg er en ris "diggende" person, så da blei det RIS.




 Men jeg vet jo at jeg og min spille glade venninne får lyst på noe søtt straks etter middagen er i boks. Så da blei det en halv sunn dessert. Ananas, druer og jordbær, og en dasj melkerull. Dyppet jordbæren i sjokolade og slang over resten på ananasen, det smakte knall.


Spillingen gikk vel ikke så knall, selv om vi kom et hakk videre, er ikke bare bare hopper rundt med Donkey Kong og kameraten hans ;/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)