Mine sider.

12.09.2011

Kropps hysteri.

Ja her sitter jeg med ny barberte legger og greier, er klar for sommer og sol i Bulgaria.
Meg og søs skal ned og slikke sol i en uke.
Da er det viktig og trimme "luggen", kan ikke dra til utlandet med hårete kroppsdeler.
Egentlig sitter jeg spiser risbrød og tenker på at dette skulle vært grønn salat, eller noe annet grønt og vassent.
Ja for det meste må jo bare bli vassent i denne syndefloden som hiver seg ned fra norsk himmel om dagen.

Når man "drar" på åra slik som meg, er det jo en del ting som må "ordnes". Og jeg som er så heldig og tar B12 sprøyter, har jo et par bivirkninger. Det verste er huden, den har blitt som ei søppeldynge.
Ei søppeldynge har en litt ujevn overflate med krater både her og der. Slik føler jeg trynet mitt har vært i noen måneder nå.
er akkurat som å ha cellulitter i fjeset når jeg tenker meg om, bare at det ikke hjelper med slik "utjevnings krem"
Det splasher ut med krater av ymse størrelse både her og der, blir snart gal.
Håper virkelig at sola der nede tar knekken på faenskapet sammen med en stor dose saltvann.
Kanke dra til syden og se ut som en pubertets kødd i en alder av 38!!!
Så her må det sterke midler til, rensing, peeling, mud maske, leiremaske, oppstrammings maske og en artig sånn collagen sak som ser ut som et fjes.... ja som du da legger over fjeset ditt i 20 min. Man ser faktisk ut som et monster med en slik - og ikke veit jeg om jeg syns den virker en gang!!!
Psyken er sterk og jeg føler meg jo "bedre" etter litt slike behandlinger.
Det er jo kjedelig som søren drive med dette da, sukk.
Hadde vært mye enklere vært 20 og sluppet!!

Så er det jo denne barberinga. Her vokser og gror det, som singel er det liksom ikke så nøye om leggene dekkes med stive, sorte hår, man holder jo tross alt varmen bedre på denne års tiden.
Under armene er jo like normalt som skifte truse, så der holder jeg tritt med de fleste.
Andre steder, nevner ikke navn, kan det bli så som så med...men ferie sveisen er stussa isåfall.
Ikke nice ha en busk med hår stikkende ut av bikini trusa, sett mange skrekkelige eksempler på utrimma" jente skrukk" og DET er ikke najs!!

Håret på toppen må jo få seg en tur med maskina, også må de grå hårene som har truet seg frem DØ!!
Det sørger sikkert disse ceramidene alle frisører snakker så heftig om.... tviler i grunn, er vel noen kreft fremkallende stoffer som tar seg av den jobben!

Jaggu må man ikke ta et fotbad og ordne det også.... og det er vaffal et hat.
Hater fortbad og skrubbing av føtter, noe så kjiipt...lord!

Ja så er det denne skrubbinga av hele legeme da for å fjerne døde hudceller slik at fargen liksom sitter som "støpt".
Ja og ikke minst gjør huden glatt og niice...ak som noen skal kjenne på låra mine, høhø - måtte gud forby;)

Så har man jo cellulitte kremer og dette her, for å prøve få bort alle bumpene som brått dukke topp.
DET er en jobb som burde vært betalt, for det er kjedelig asså....sukk.
Er jo skrubbing både før og etter og innimellom og på etterskudd.



Lurer egentlig på om jeg rekker flybussen med dette programmet????

Men når jeg endelig er i syden, er det bare sololje som teller, der er alt så mye enklere.
Da har man liksom ferie fra alle disse andre tingene, ja de fleste av dem.
Greit gjøre rutinen med deo og bodybutteret samt en knert parfyme i kløfta.
Ja for all del B12 kraterene må jo dekkes... DET er viktig.

Gjør som jeg pleier i syden, står opp og skvetter vann i trynet, drar dentist børsten over gebisset, på med solbriller også er det stranda... ikke noe jålereir der.

Eneste jeg bommer på hvert år er sommerformen, begynner bli vant med det.
mitt liv som "hvalross" på stranda begynner bli en vane nå.
Men neste sommer dere, Da skal formen være der...tro meg....eller ikke, hehe.

Etter en heftig ananas kur vil jeg nok se slik her ut neste sommer, skal bli digg!!
                                               I
                                               I
                                               I
                                               \/


Tanken på at kofferten enda ikke er pakka bekymrer meg vel ikke så mye - tar den i morgen, så jeg er sikker på jeg glemmer noe. eller tar med for mye av ting jeg aldri bruker og angrer på noe jeg la igjen hjemme, slår aldri feil, sukk.
Vel, vel måtte jeg ha en flott ferie sammens med søster`n:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)