Mine sider.

06.09.2011

Hater å skru møbler!!!!

 Fy fela, kroppen min er et vrak etter 100 timer med skruing av møbler i dag.
Begynt å flytte inn i leiligheten igjen og i den anledning kom Bohus på en snar visitt i dag for å avlevere litt goodis.
Goodis som må pakkes ut, studeres, sette sammen, tas fra hverandre igjen fordi du satt det sammen feil, studere bruksanvisningen igjen, prøve kjenne igjen hvilken skrue det er bilde av - krabbe rundt på alle 4 å se ut som en tulling.
Værste er jo alle de delene jeg faktisk får til overs når div møbel er satt sammen, det er jo ganske ur komisk.
Bare det å få sammen en kontorstol kan være krevende, tror ikke det var så mange deler til over der da, og det er kanskje like greit,

Værste er garderobeskapene, jeg hater sette opp garderober!!!!
Lavt under taket er det her også, så må sette det største opp stående, alltid like gull!!
Fått opp en skjenk nå da, den ene skuffen har for sikkerhets skyld bare satt seg fast da... får den fanken ikke løs.
Jeg blir så forbanna altså, nesten så jeg rister i den fordømte skjenken og hyyyyler ut eder og galle!
Ja for kjenner virkelig de sure oppstøtene langt oppe i drøvelen.
Tanken på at jeg også skal male dette er jo gledelig og forrykende herlig, mulig jeg kjøper meg en flaske vodka og feirer mens jeg maler, kanskje jeg ser gleden i det da.
Og jeg som elsker fiffe opp møbler da, sukk.




Men nå kom jo alt på en gang.

Ja, ja, etter en natt på soffa`n så er jeg ved godt mot i morgen, spretter opp og løper kjøper både maling og greier før jeg setter i gang.

Egentlig gleder jeg meg veldig til det vitrineskapet som skal monteres, ja og selvfølgelig males det også!!
Mest av alt gleder jeg meg til at ryggen min skal være stiv som satan i morgen, slik at jeg knapt kan tørke mi ega ræv!!
Det er sjarmerende, haha.

Tror jeg tar kvelden jeg, gleder meg for har ingen dyne eller noe, så må bruke sønnen min sin badekåpe som det,

Føler dette kan bli en hard natt ;))



Snakkes..... Moccis:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)