Mine sider.

01.09.2011

Jeg skal gifte meg......

..... eller, jeg er som alle andre jenter, da mener jeg små jenter, sånn rundt 10 år`s alderen.
som leker mann og barn leken. Det var alltid en usynlig mann med i bildet og en dukke som var barnet. Jeg hadde faktisk en negerdukke av alle ting, kremt.
Hvordan dette barnet ble laget, ja det var ikke så nøye, vi visste det kom ut av magen på et vis. ( Hmmm, min var jo hel neger, så mulig jeg hadde adoptert, hvem vet ??)
Jeg hadde kort hår da jeg var liten og brukte da et sjal som liksom var det lange flotte håret mitt.
Husker det var et grønt hekla sjal med gule frynser, ganske snedig sak. Men i mitt hode var det det flotteste lange håret noen kunne ha. Jeg var gjerne gift med en kjendis, husker Lucke  Machaen var et hett ektemann tema på den tiden.
Jeg og venninna mi kranglet litt om han, så husker jeg måtte ta til takke med broren noen ganger, sukk . snakk om å gi ved dørene.
Vi var alltid rike og bodde enten i Dallas, eller i Ville vesten .Når vi bodde  i ville vesten hadde vi sevlfølgelig hester, det var syklene våre. Min hest var en oransje DBS Flower ute gier. Så hadde vi jo  Slott, ja vi var jo  prinsesser oppå alt dette andre, slottet var en Hobby campingvogn, av minste sorten, men stor nok for oss.
Da jeg ble større skjønte jeg jo at jeg ikke ble gift med Lucke Machaen, han ble byttet ut med Morten Harket og lusekofta hans. Men det gikk dritt det også da for han hadde jo dame, selv om det ikke var så viktig på den tiden.
Kjole nr 1
Kjole nr 2
Men tanken om brylup kretset i pubertetshodet mitt. kjolen var liksom selve greia, mannen var det ikke så farlig med, han skulle jeg kvitte meg med fort som svint likevel.
Etter som tiden gikk, sammen med menn vel og merke, blei det aldri noe "drømme bryllup."
Tross alt skal det stå i Mai mnd når alt er grønt ute, blomstene skal stå duggfriske og ny utsprungende i et hav av en blomstereng.
Og jeg er selvsagt den vakreste bruden som er å oppdrive, ihvertfall den dagen.
Hvem mannen min er har jeg søren ikke bestemt ennå, men han bør være kjekk med masse penger og klar til å skjemme meg bort etter alle kunstens regler.
Selskapet skal holdes ute i en stor, vakker hage og tror faktisk selve sermonien skal holdes der også.
Tenkte han Bjørn Eidsvåg skulle vie oss og dra et par godlåter etterpå, for å få i gang stemningen. Tenker jeg velger den derre shalalallala, da blir det litt allsang på grensen tendenser og folk blir "in tha mood".

Kjolen min skal være en drøm av silke, broderier og perler - ja noe slikt som en av disse tre.
kjole nr 3
Tror faktisk nr 1 eller 3 er favoritten min.
Og det lange, askeblonde håret mitt skal være slik som på dette bilde
<------------------

Alt er vel lov i en fantasi???







Jeg glemmer jo helt dette med hva jeg skal ha under kjolen!!!
Egentlig hadde jeg tenkt skippe alt undertøyet, men med tanke på Bjørn Eidsvåg kan det bli litt drøyt. Om han slår seg på flaska og drar i gang "eg veit at du er trøtt" ja da kan det faktisk være et hint som ikke passer inn i den bryllups settinga.


På den perfekt tannede og fitness formede kroppen min, vil jeg ha en slik her kreasjon

<-----------------


 Og for all del, strømpebåndet MÅ være med.















Selve brudebuketten må jo bestå av noe rosa, jeg er tross alt en jente og jenter skal ha rosa. Så det må bli noen av disse to variantene ovenfor.
Kake er viktig og det må minst være 3 etasjer og igjen må de rosa rosene være på plass, jente genet tar overhånd i dette bryllupet;)
 Så da får det bli noe slike rose dingsedangser som dette i krystallglassene, ser jammen ut som marsipanroser, mulig konditoren har tulla seg litt bort her, eller har slått seg på flaska, men fint var det------->
Litt pikekyss før middagen, vil ikke at blodsukkeret skal deise i bakken pga taler og all slags rariteter, før vi får hevet i oss middagen.
Middagen er forøvrig 3 retters.


            --------   MIDDAG   -------
   
Forrett: Cremet blomkålsuppe med et dryss av sprøstekt bacon.

Middag: Kalvestek med smørdampede grønnsaker og fløte gratinerte sjampingjong.

Dessert: sjokoladefondant med is og jordbær.


 

Bordet må bli noe slikt, og skal stå i en hestesko. Innslaget av det rosa skal stå litt histen og pisten - i system selvfølgelig, og det skal jeg selg sørge for. Og for all del, se for dere de rosa blomstene i krystallglassene!


En annen viktig faktor er høy champagne føring, her skal man virkelig få valuta for boblene og alkohol..Her snakker vi et slags"rave after party" med Dj Tiesto som spiller ut i de sene morgentimer. Her er det svette og ømme muskler som skal spille en viktig rolle dagen derpå.

Holdt på glemme gifteringen jo, den skal være i hvitt gull med masse diamanter.


Selvsagt er jeg så godt trent at jeg takler rave festen  utmerket og er frisk og opplagt som aldri før til å dra på bryllups reise. 
Første stopp er selvsagt Paris - kjærlighetens by

Her bedriver jeg høy shopping factor med gullkortet jeg fikk av min mann som morgengave, og han er selvsagt med meg, smilende og fresh. Han tar hånd om alle bager og poser jeg fyller opp med det ene design antrekket etter det andre.
Videre går ferden til Bali ....

.... der vi tilbringer en mnd på luxsus hotell.

Egentlig har jeg glemt å presentere den vidunderlige mannen min da, han bør jo få et fjes han også, slik ser han ut for anledningen.
Mulig han gremmes litt over meg, siden han faktisk prøver å snu seg bort!!!
Mannfolk!!!


Og slik ble han etter 2 år med min hjemmelagede mat.
Da var det på tide å si takk for seg.
Siden jeg fortsatt ser ung og sprek ut grabbet jeg til meg det jeg kunne av penger og materielle goder.


Nei denne drømmen ble nå til et mareritt ser jeg....
Ikke rart jeg er singel??????

Vil DU noen gang gifte deg????
( Vel kan legge til at jeg etter skilsmissen grabbet til meg en skikkelig kjekkas av en ung hingst på 25. )


Oppsumert ser jeg jo at jeg alt i meget ung alder hadde et øye for kjekke menn, romantiske bryllup, rosa blomster, store kaker, hvitt gull, alkohol og dunk dunk musikk - ja og ikke minst dyre luxsus ferier og unge kjekke guttevalper.
( Det med utheva skrift er det som ble er realitet.)

Godt man har drømmer og jeg drømmer enda om en fancy brudekjole, men kan sikkert skippe gifteringen ;)

Nei, nå er det natta, tro hva jeg drømmer om i natt, håper ikke det er tjukkasen i kassa, det kan fort bli nasty!!!


Vi hørs :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)