Mine sider.

14.08.2011

Rise of the planet of the apes


Denne gang har jeg sett en virkelig bra film - etter min mening.
Rise of the planet of the apes vat kanskje en "standar"handling, men ikke kjedelig et sekund.
Uten og avsløre for mye er det en spennende og rørende film, hvor du sitter og heier på apene.
Jeg fryktet en tårevåt slutt og belaget meg på å dra snørra dypt og lenge.
Man lever seg litt inni denne apen sitt hode da han tenker som oss.
Det er også humor i filmen, jeg måtte le for det var i grunn ganske artig et par ganger der.
Det var nesten så jeg klappet i hendene et par ganger i ekstase da visse personer fikk som fortjent.
Kunne faktisk sett filmen en gang til.
Mange vil nok synes den er forutsigbar, men den blir faktisk ikke det likevel, i mine øyne.
Uttrykket i øynene og hele fjeset til Cæsar er så bra laget, du ser glede, fortvilelse, sinne og skuffelse.

Løp og se folkens, en veldig bra film.

Ternings kast: 5



"Cæsar is home"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)