Mine sider.

06.08.2011

Shopping til heimen - atter en gang.

Da har denna jenta vært å shoppa seg litt nye møbler da, siden det gamle ble tatt av kloakken, høhø. Ble Bohus denne gangen, Skeidar hadde ingen soffa som passet inn hos meg, har visse mål å gå etter. Men fant meg denne da, bare at den blir omvendt hos meg. Masse løse puter jeg kan sloss med og greier. Jeg sitter jo ikke i soffaen, jeg ligger og denne var veldig god. Selv om jeg gjerne ville hatt den samme som jeg hadde,menden var selvfølgelig gått ut av produksjon.
Smart som jeg var kjøpte jeg dette skapet og skjenken under her.
Tanken er å male de begge hvite og lage en "chabby" look på den.
De som var ferdig "chabby" kostet jo mange tusen mere, og det gadd jeg virkelig ikke.
Så blir en liten malejobb for frøkna.


Shoppa meg to kleskap også og et par andre ting bla en tallerkenhylle jeg har malt hvit. Den ser ganske sliten ut og blir nok perfekt på veggen :)
Så er det bare få alt i hus da, kan ikke si jeg gleder meg, ser frem mot det med gru :/
Leiligheten skal være ferdig i slutten av August, så da er det vel bare å belage seg på skruing av disse flatpakka puslespilla da.

I morgen skal jeg og mamma lage oss stue bord, det kan bli et spennende prosjekt.
Bilder kommer og "oppskrift"
Så da er det ut å kjøpe plank :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)