Mine sider.

22.08.2011

Gratinerte squash

Dagens lille "dinner" med søs blei gratinerte squash ala Annbjørg :))

Brukte 2 små squash, skulle hatt større ja.
Men jeg fikk det nå ned.
400 gr mager kjøttdeig
En halv løk
krydder
Ost

Del squashen i to og legg den oppi en kjele med kokende vann, la de koke i 5 - 7 min.
Ta de deretter opp og del de på langs.
Hul ut squashen og hakk opp "kjøttet", dette skal brukes i kjøttdeig blandingen senere.





legg squashene i en ildfast form som er godt smurt.Stek deretter kjøttdeigen og bland i ketscup og litt vann.
Bland inn det opphakkede "squash kjøttet" og la dette surre i 5 min tid.
Ha på ønsket krydder, jeg brukte slat, pepper, paprika og chilli.
Fyll så kjøttblanding oppi de uthulte squashene.
Hakk opp en halv løk og strå oppå, før du dekker til med ost.







Stekes ved 225 grader i 15 min eller til du ser at osten har smeltet og fått en gylden farge.


Bare "digge" inn folkens - smaker fortreffelig :)




1 kommentar:

  1. It is crucial to identify fake watches and to obtain the ways by which be protected from such fraudulent arrangements. Another chips name for this particular model had recently been "Ovettone". As a result, they can be more just the fake rolex sale gift to any woman. About almost 40% towards counterfeit watches are designed in China, so replica watches sale are using tricks such seeing that presenting the phony watch with a graphic of the the real deal prestigious replica watches uk maker on the it does not matter. Very long time back the product sale price would continually be very low for the replica watches uk. Rolex watch does not en watches with see-thorugh casebacks. Your current annual trade express to of the wrist watch industry known just like BaselWorld attracts scores of attendees from Singapore who spend specific time photographing the latest models being displayed by any top breitling replica watch brands.

    SvarSlett

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)