Mine sider.

29.08.2011

20 ting jeg liker og elsker over alt på jord.

Siden jeg greide å klore ned en haug med punkter om hva jeg ikke liker, ja hele 20 stk, skal jeg skrive om 20 ting jeg faktisk liker, ja og nesten elsker.
Begynner nederst og jobber meg fremover til finalen:)


20. Noen ganger liker jeg stå lenge i dusjen, faktisk ikke ofte, bare noen. Og da liker jeg ha så varmt vann at jeg nesten skreller av meg huden. a, om det kommer noen etter meg og skrur på vannet uten å juster, høres ofte et "faen i helvete" fra det derre baderommet.... og jeg ler litt for meg selv.

19. At jeg ikke har så stor plass og gjøre rent, det går i en fei.... vips er helge rengjøringen tatt og jeg har kun stått midt i rommet med jiffen min og spraya, haha.


18. Det og finne penger i lommer eller andre steder man har glemt, ja det liker jeg svært godt. Synd det skjer så sjeldent bar :(

17. "Nei men så bra du sr ut, har du gått ned i vekt?" En kommentar jeg liker, men ikke har hørt det på en stund...kanke skjønne det helt asså??


16. Ta igjen på x kjærester som oppfører seg som idioter - ja som ER idioter. Feks bruke tannbørsten deres til å vaske godt under kanten på doen for så skylle den og legge den tilbake der du fant den...må si jeg digger akkurat det. Om jg har gjort noe slikt, høhøh.... kan du lure ;))

15. Bake bursdags kaker med artig vri, det er alltid gøy... tenker vi sier kokkelering jeg.

14. Dra ut å spise, enten hos venner og familie eller andre steder, bare maten er ferdiglaget ;)

13. Lykketallet mitt jo..... liker det :)

12. Spille wii sammen med Ann, det liker jeg svært godt. Vi sitter der som to nerder og vifter rundt med disse kontrollene. Godt jeg bor i en kjeller så naboen slipper se galskapen.

11. Elektriske saker og ting, ja så lenge de funker som de skal. Høytalere, wii, tvèr, pcèr og alt slikt. Jeg burde ha eget gutterom jeg til slikt stasj...men, men... finner det i stua mi

10. Interiør butikker, såpe butikker og sånne "stasj" butikker må på listen her. Der bør det være forbudt for menn, de kjeder seg slik og resultatet r jo at vi jenter ikke får gå i fred drømme og planlegge hvordan vi skal ha det. Så gutter... finn deres egen butikk!!

9. Dansktur er alltid konge, mange artige opplevelser alt fra mann over bord til mann i glattcelle. Vel tro ikke på alt jeg skriver, men mann i glattcelle er isåfall sant.

8. Følelsen av å hatt en drit bra treningsøkt - kommer hjem og ser nye tall på vekta som er nedadgånde, da kommer nemlig 1. plassen på bane .... snakk om en evig sirkel???

7. Kose på Liana, tantebarnet mitt, når hun nusser og gir meg klem....såååå søt da...  Hun burde ha egen liste hun for nydelig små mennesker :)

6. Være sammen med venna mine, helst en bedrukken fest der alle er i party humør og grøfte fyll er et hett tema. Alt er lov og ingenting skubbes under en stol. Ekstra fstelig når vi sitter drikker av halvfulle vinflaskr som  står ettt i tett oppå bordet kl sju på morrakvisten

5. Sitte å gnu på pc`n, den burde vel ligge høyre opp, men kan liksom ikke det heller. Høres bedre ut om den ligger her på 5.plass, hehe. Blogging og skriverier... mikke sammen no bilder og slikt...me like :)

4. Gå tur mens jeg hører musikk på full guffe er bare fantastisk. Jeg drømmer meg jo helt bort og har vunnet både x-factor og skal vi danse opptil flere ganger i min fantasi. Regelrett knust alle motstandere.

3. Dra til syden bare digger jeg. Avslapping, strand, sol, havet, alle lydene, drinkene. Ligge steike seg i sola og bli brun, klage over den fæle luftfuktigheten og varmen, men likevel elske den over alt på jord.

2. Penger...ja bruke penger - helst i Vgas og LA. Vel storsenteret duger det også, ja og nettshopping, lov it.

1. Asså det må bli sjokolade og Atle Pettersen, helst begge to samtidig. Deen ene på tv`n da og meg i soffan som sikler sjokolade med stjerner i øya... ja, ja, drømme kan jeg!!!
Men etter å ha tenkt meg om, kan jeg bare ta Atle og drite i sjokoladen, den betyr jo ikke noe om han deiser ned i samme soffa som meg. Mulig jeg foreslår sjokolade massasje....;)


Ja det var jo litt å tenke på, bør jeg bytte litt om på prioriteringene her?????
Ha, ha føler noe drastisk må gjørs, bare 1.plassen står ;))








1 kommentar:

  1. Tenker mye det samme, hehe, likte dette innleget :)

    SvarSlett

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)