Mine sider.

22.04.2011

Sucker Punch

 
Da har jeg vært på kino igjen å sett Sucker Punch.
Litt spesiell film - jeg likte den, men tror det er mange som syns det er litt "dust"
Det er veldig mye fantasi, effekter og musikk i hele filmen.
De hadde drit høy lyd da jeg var på kino noe jeg syntes var konge, det ristet i stolene da bassen brølte ut av høytalerne - Me like a lot!!

Handlingen er jo om Babydoll - et lite uskyldig vesen som bruker fantasien for å greie seg på mentalasylet hun blir sperret inne i av stefaren.
Og fantasere kan hun.
Masse god effekter...litt matrix litt data spill, litt eventyr ... eller ...må rette det - det er Mye av alt det jeg nevnte.
Så liker du ikke fantasy, dør du av kjedsomhet på denne filmen.
Bjørk har by the way, et track på filme...den klagende stemmen hennes blanda med litt spaca rytmer ble ikke så verst.



Gir den en 4 jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)