Mine sider.

17.04.2011

Små loddene nøster

 Vesle pus bestemte seg for å trosse alt som het p-piller og fødte etter å ha inntatt 8 stk, 3 velskapte små nøster.
Hun hadde bestemt seg for å føde de inni en hylle i disken min og der ligger de jammen enda.
Så midt på natta 31 Mars kom det 3 nøster til verden.
Alle sammen kom i hel fosterpose, det har jeg faktisk ikke sett før, og jeg har vært med på mang en kattefødsel.
Jeg er jo selvutnevnt jordmor jeg, med hansker og saks, hehe.
Måtte klippe over navlestrengen på den første som kom og fjerne morkaka, den ville hun ikke ha.
Men de to neste fikset hun selv og spiste opp morkaka som de skal gjøre.
Her kommer det et lite nøste ut.
Så var det full vaska av seg selv og de nye verdens borgerne.

Det er litt lavt under "taket" i den hylla hun valgte seg, men hun ville nå ligge akkurat der..
Her er det hel fostersekk og alt...merkelig greier.







Dette var første snelle som kom, her er hun 17 dager.
Nå har de blitt 17 dager ig har fått øyne for lengst.
De stabber å går og begynner utforske litt, så det blir nok
snart utflytting fra " hylla" nå og opp i en
pappeske tenker jeg.
Her er samma snella med noe jeg mener huske er broren hennes.



Snella igjen - vakker da.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)