Mine sider.

22.04.2011

Laaaaaaangfredda`n

Da har det begynt å spire og gro hos meg.
Tomatene har fått et lite "drivhus" og jammen begynner det ikke komme opp små grønne spirer.
Påske blomstene mine er også på gang, kommet en gul knopp som er i ferd med å springe ut.
Har latt blomstene stå ute om natta, aner egentlig ikke hvor kaldt det er, men de lever.
Her blir det gult til Påske
Sitti ute og kost meg litt i sola, men nå har den forsvunnet rundt hjørnet så bare skygge på meg nå.Det blåser en litt dum vind.... og det har det gjort i flere dager...kan ikke den bare forsvinne??

blei frokost ute også, har et
lite pingle bord, knapt plass til
mobilen. Så må vel se meg om etter et nytt et, ellers blir det lite
med grilling`s og venninne besøk på meg.

Tomatene spirer og gror
Fikk nå ordna til kremmerhusene mine,
brukte kunstig blomster ;)
Stemoren trives i sola.
Kjøkkenkroken.

Litt oregano på kjøkkenbenken, deilig med friske urter.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)