Mine sider.

25.04.2011

Grilling`s i Frognerparken.

I dag ble det Oslo tur på oss, meg , søs og Liana bilet inn til Hilde.
Jeg hadde i rekord fart fått laget sammen både det ene og det andre før vi stakk.
Tror nesten jeg bakte brød mens jeg stod i dusjen, hehe.
været var ikke all verden å skryte av, men sikre kilder fra storbyen fortalte om sprukket skydekke, så da var det bare polstre seg med solbriller å dra avsted.
   Etter en fantastisk sutre sermoni fra Liana, ankom vi klare til dyst.
Etter min vilje gikk vi ned, noe som tok 25 - 30 minutter fra Hilde.
Det ble varmt og godt, solen tittet frem og det var masse folk av ymse slag ute og fartet.
Mye joggere men hunder, sykler med og uten hunder - ja i grunn mye artig beskue på vår vei.
Mange hadde pleddet under armen og hadde satt samme kurs som oss.

   Vi kom nå til sist frem og fant oss en plass på gresset.
Det er enda rått på bakken så vi måtte polstre oss med div så vi ikke skulle bli bløte i baken, men vi ordnet oss etter beste evne.
Fikk til og med fyr på grillene etter første forsøk.
   Liana var jo høyt og lavt, skulle hilse på en liten valp, men valpen ble jammen redd og satte i retur der den kom fra, så det ble ingen suksess.
vi fikk grillet pølser og kyllingfilet, samt jeg hadde meg aioli, båtpoteter, pasta med løk og hvitløk, ovnsstekte tomater med ost og krydder og foccaciabrød.
ble rene festmåltidet.
   Men er mye rariteter se på et slikt sted, gud bedre hva de driver med og ikke, alt fra cheerleading  til flairing.
Han ene som var med på Bartender skolen måtte vise seg litt frem da vett.
Og antrekkene til folk er meget fantastiske.
I lekeborgen for de minste var det mammae`r som så ut som de kom rett fra bye`n eller hadde tenkt seg ut selge et stykke av skinka si, hehe.
Så høye heler at jeg fikk vondt i sjela da, men hver sin smak, foretrakk joggingser jeg for min del.

   Alt i alt var det en topper`s dag med godt selskap og god mat, om jeg får skryte litt av meg selv.
Da er påsken over for denne gang, og 17 Mai er vel neste.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)