Mine sider.

20.03.2011

Viva Las Vegas.

Las Vegas by night.
Til sommer`n blir Det Vegas ferie.
Gleder meg stort!!!

Har en venninne der borte som bor på en Ranche, hvor vi også får bo.
15 min fra "the strip", så da blir det gambling og neon lys på oss.
Vi kommer visst midt under poker vm, lurer på om jeg skal "hooke" meg opp med en riking, hehe.

Planen er å dra noen dager eller en uke til Los Angeles, leie oss inn på et rimelig hotell ved St Monica beach.
Må jo få litt sol på denne bleikfeite kroppen!



Blir også en tur til Grand Canyon, tror jeg skal ta den med helikopter, slik at jeg får sett det ovenifra, må jo være konge.

Planlegge er iallefall gratis om ikke annet.
Blir vel å bestille til uka, funnet fly billetter til rundt 5400 kr, med grei reise rute og tid. Tittet på litt hoteller i LA, veldig varierende i pris, men finner nok noe alle blir fornøyde med :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)