Mine sider.

16.03.2011

Da var det blitt Onsdag og jeg sitter her med min Skyr med blåbær smak, egentlig ganske god :)
Hadde en liten sjokolade orgie her så ble ingen lavkarbo på meg på noen dager, hehe.
Slik kan det gå.

Men er tilbake igjen nå.

Siden ryggen krangler og den ikke blir bedre, har jeg lagt treningen på hylla inntil videre.
Jeg skal til Fredrikstad å ta MR på Fredag, så da får jeg vel svar på hva det er.
Så jeg må innfinne meg med at å trene slik jeg pleier - utgår!!
Jeg får droppe all muskelmasse og gå for å bli tynn og skranten, føler det er enklest akkurat nå.
Faktisk har jeg tatt div situps og planke hjemme, men jeg kjenner det veldig godt i venstre side bak i rygg og skinke.
Egentlig hele ryggen, det går et belte fra hofte til hofte, konsentrert på venstre side.
Dønn stil på godt norsk.

Så det blir tur gåing for meg, men er ikke akkurat det diggest drive med. Etter jeg har gått meg varm blir jeg jo dønn stiv ..... når jeg kommer hjem og setter meg. Kanke stå og gå inne i leiligheten min heller.
Ja, ja - overlever vel, men blir jo litt demotivert ;/

Skriver og skriver på romanen jeg skal sende inn.
Jagge skulle ikke forlaget ha en hel fuckings bok.
Takk og lov skulle ikke de andre 2 forlagene ha det - så det ble noen kapitler.
Men har ikke mere en litt under 40 sider igjen og det skal gå fint til 16 April.
Jeg går jo over maaaaange ganger før jeg er fornøyd.
Noen dager ser det skrivesperre... og noen dager flommer det over.
Blir spennende se om de vil ha den - krysser fingra.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)