Mine sider.

12.03.2011

Det blir ikke så heftig blogging om ukes menyen - dog jeg har hatt litt dårlig matlyst.
Så det blir ikke så mye spennende skrive om.
Har så vondt i ryggen, så døgnrytmen er så som så.
Ser for meg en gul veske av betennelse som siver rundt der bak....isj, blir kvalm bare av tanken.
Ikke fått trent og ikke vært spesielt flink til å gå, nada motivasjon.

Skal se om jeg får trent litt til uka, bare komme seg ned og sykle litt og gjøre den styrken jeg kan.
Det er ikke spesielt motiverende være så forbanna stiv i ryggen, er en gnagende og slitsom følelse.
Jagge vært bedre å ha knekt en arm!!!

Vel - fatt mot sier jeg til meg selv....har jo opplevd dette før og minnes det var ganske så SPY kjiipt!!!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)