Mine sider.

22.03.2011

Lav karbo pizza 2

Lagde meg Pizza i går som ble knakende god.
Brukte samme oppskrift som før på bunnen:

Halv beger Ccottage Chees blandes med 2 eggeplommer i en food prosessor.
Bland så inn 75 g reven ost, slik at det blir en jevn masse.
Ha dette over i en bolle.
Stivpisk deretter eggehvitene og vend de inn i oste blandinga

Fordel alt sammen i en langpanne kledd med bakepapir.
Stekes på ca 200 grader i 15 min.

La den avkjøle seg litt, før du dekker den med Tomatpureè.


Fyll:
Denne gangen brukte jeg fyll som bare var å legge rett på.

En halv løk
Kylling kjøtt til salat
1 pk bacon terninger kjøpt i Sverige
2 hvitløksfed
1 liten rød chilli
Salt, pepper og grillkrydder
Og masse god ost på toppen.


Stekes på 200 grader i ca 15 - 20 min.

Lagde også en rømme dressing:

Et halvt beger Rømme
En halv eggeplomme
2 fedd Hvitløk
Litt Oliven olje
Salt, pepper og paprika pulver.

Kjempe digg:)






1 kommentar:

  1. Takk skal du ha vennen for oppskriften din her. Så skal dette prøves også.
    Så her kommer en klem fra meg for tipset.
    Klems.
    Arve Herman Tangen

    SvarSlett

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)