Mine sider.

17.01.2011

Uke 3 2011

17.11.2011


Ny uke og nytt program. Tester ut det jeg starter med igjen - for å se om det har noe for seg.
Jeg er vant med trene flere øvelser pr muskelgruppe så dette programmet føles ikke riktig - så pleier ikke greie holde meg til det :(
Grunnen til at jeg gjør det slik, er for å få ned tiden jeg trener. Jeg elsker trene lenge, men føler jeg bør kutte ned med 30 min - så får bare prøve igjen et par uker.


Gange ute: 30 min stabling av bein på drittalt is føre.
Spinning: 45 min
Styrke: Bryst, Skuldre og Triceps.


Skråbenk 12 - 14 - 16 og 16 kg * 8
Var ingen spørre om spotting på 18 kg manualene så dreit i de...:(
Flyes i kinesis - husker ikke om det var hakk 6 den stod på???


Sidehev i cabel og rett på fronthev  8 * 3
Baksiden i kinesis - trinn 3 - tung jævel av en øvelse!!!


Triceps i cabel med tau
Franskpress med manualer.


Magen: Planke i slynge alle veier * 2 runder
Situps på matte frem og siden.


Føler dette ikke var "nok" der jeg sliter - ville gjerne hatt en øvelse til på alle muskel grupper...


19.01.11


Trente hjemme - bein og biceps....og jeg blei så støl i beina - gud.... 
Tok utfall med vekt plate på brystet - knebøy med vektplate og liggende utside lår med vektplate på låret..... skal si jeg kjente den all over...utside og innside lår og rumpa...
Så blei det div mage øvelser på matta.


21.01.11


Rpm spinnig..... og mage i slynge




Ellers har jeg vært utrolig trøtt denne uka, hatt 3 dager nå som øya har trua med falle igjen - sent på kvelden har jeg våknet opp litt, når det er tid for å sove.
Så har rett og slett ikke giddi trent noe mere.
Håper på bedre form til uka som kommer.


Det er så glatt og jævlig gå ute også...
Tror jeg må kjøpe brodder ass.... bedre en å knekke bena!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)