Mine sider.

02.01.2011

Tirsdag 28.12.10.

I dag blei det bakside lår
Strake mark
Cabel drag
Benpress med ben høyt på plate

Triceps:
Push down en og en i cabel
Smal benk i smith

Skuldre:
Skulder press bak i smith
Skulder hev side i cabel
Side hev manual
Øvelse for rotatorcuff

Mage på bosu med tau og vekter.
Side vipp ed manual
Mage i slynge.

Gange ute: 60 min
Spinning: 45 min



Torsdag:30.12.10

Måtte trene let pga noe kødd med ryggen.
Ikke bare bare hive ei 18 mnd gammal prinsesse i været gjentatte ganger ;/

Bryst:
Press i smith
Flyes i kinesis maskin

Rygg: ( bredde )
Sittende ski drag med stang
Roing bredt
Nedtrekk bredt

Mage:
På bosu i cabel med tau 15 * 3
Situps vanlige i div varianter.

Gange 60 min 
Spinning 30 min.


Søndag 02.01.11

Gange 60 min 
Spinning 45 ( Time )

Biceps:
En og en i cabel med feste oppe
En og en i cabel med feste nede
Sittende hammercurl.

Triceps:

Push down en og en
Tau feste nede
Smal benk

Mage:
Side vipp med manual
Planke div varianter i slyng samt crunch
Vanlige situps på matta.



Går greit med ryggen nå - tror jeg.

Føler for forandre litt på programmet - blir litt mye noen dager... så skal finne på nei smart en dag......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)