Mine sider.

11.01.2011

Training...yes:)


Torsdag 06.01.11


Gange ute: 60 min
RPM Spinning: 55 min
Styrke: Husker faktisk ikke hva jeg trente denne dagen - slik går det når man oppdaterer i ettertid, hehe....


Søndag 09.01.11

Gange ute: 60 min
Afromoves: 60 min
Styrke: Biceps + Triceps + Mage

Biceps:
En arms i kabel med feste oppe 4*8
Scott curl 3*8
En og en negativt i cabel, feste nede 3*8
Hammercurl sittende 3*8

Triceps:
Smal benk i smith 3*8
Pushdown i cabel en og en pronert grep 3*8
Pushdown i capel supinert grep 3*8

Mage:
Planken i slynge alle veier
Planken i slynge - brukte bosu på armene.
Det var ikke lett så fikk ikke kommet meg opp med strake arme, men neste gang ;)
+ Vanlige situps.


Mandag 10.01.11

Gange ute: 40 min
Spinning 50 min

Styrke - Trente bein og mage.

Strake mark 4*8
Bakside i bein presse 4*8
Forside bein presse 4*8
Leg exst 4*8
Innside lår 3*8
Utside lår 4*8

Mage.
Situps med ball rett frem
Situps vanli + vipp
Planke på bosu + situps * 3 runder

Tøyde ut og var i grunn ganske så fornøyd :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)